Spotit

Kuvalla ja äänellä luodaan vahvoja tunnelmia

Mainosvideo voi olla täsmäkampanja televisiossa, somessa tai molemmissa. Myös esimerkiksi yritystapahtumat, tai vaikka rekrytointi voidaan valjastaa videon muotoon. Näiden lisäksi erilaiset livestriimaukset ovat yleistyneet.

Videomarkkinointi on kustannustehokasta ja liikkuvan kuvan lisäksi myös animaatioiden määrä nettisivuilla ja muissa sähköisissä medioissa kasvaa kiihtyvällä vauhdilla. Ammattimaisesti tuotetun spotin pyörittäminen toistoina eri alustoilla onkin tutkitusti yksi tehokkaimmista markkinoinnin formaateista.

TV-mainokset ja yritysvideot

Kuluttajan tehdessä ostopäätöstä hän perustelee sen itselleen järkisyiden pohjalta, mutta todellisuudessa ostopäätös tehdään useinkin tunnepohjaisista syistä. Liikkuvan kuvan avulla vedotaan tehokkaasti tunteisiin ja saadaan välitettyä haluttu viesti katsojalle. Koska videossa yhdistyy teksti, kuva ja ääni, se jää myös paremmin mieleen.

Me autamme sinua luomaan tehokkaan spotin, jolla herätät huomion ja edesautat ostopäätöstä jättämällä positviivisen muistijäljen.

Tuote- ja mainoskuvaukset

Hyvillä tuotekuvilla voi erottua edukseen kilpailijoista. Kuvia katsotaan yleensä nopeasti, joten on tärkeää, että ne ovat vakuuttavia. Laadukkaat kuvat vahvistavat myös yrityksen tai vaikka verkkokaupan uskottavuutta. Fiiliskuvan taas on tarkoitus puhutella oikeaa kohderyhmää ja luoda tunnelmaa, jotta asiakas samaistuisi tuotteeseen tai palveuun ja kokisi sen omakseen.

Tuotekuvat tulisi aina ottaa niin, että ne sopivat paitsi tehtävään mainokseen, myös yrityksen ilmeeseen. Parhaaseen tulokseen niin taustan, valaistuksen, kuin kuvien jälkikäsittelynkin osalta pääsee, kun tilaa kuvaksen ammattilaiselta.

Animaatiot

Animaatio voidaan toteuttaa täysin yhteneväksi yrityksen tai brändin muun visuaalisen ilmeen kanssa. Juuri viestin kertominen selkeästi lyhyessä ajassa on animaation vahvuus. Animaatiossa voidaan jo kevyelläkin budjetilla havainnollistaa ja korostaa toivottuja asioita. Se on tehokas ja toimiva viestinnän muoto.

Animaatiovideon päivitettävyys, ja muunneltavuus alentavat videotuotannon kokonaiskustannusta merkittävästi. Jo kerran tehdyn animaation muokkaaminen on huomattavasti edullisempaa kuin uusien kuvausten järjestäminen.

Sähköiset

Bannerimainonta

Bannerimainonta on digitaalista markkinointia ja tarkoittaa yleensä staattista kuvaa, tai animoitua kuvaa, joka näytetään jollain tunnetulla digimarkkinointialustalla tai verkkosivustolla.

Mainoksia voidaan myös kohdistaa kilpailijoidesi sivustoilla käyneille asiakkaille ja näin saadaan potentiaalisia asiakkaita seuraamaan heitä kiinnostavaa aihealuetta.

Digitaaliset ulkonäytöt

Animaatio voidaan toteuttaa täysin yhteneväksi yrityksen tai brändin muun visuaalisen ilmeen kanssa. Juuri viestin kertominen selkeästi lyhyessä ajassa on animaation vahvuus. Animaatiossa voidaan jo kevyelläkin budjetilla havainnollistaa ja korostaa toivottuja asioita. Se on tehokas ja toimiva viestinnän muoto.

Animaatiovideon päivitettävyys, ja muunneltavuus alentavat videotuotannon kokonaiskustannusta merkittävästi. Jo kerran tehdyn animaation muokkaaminen on huomattavasti edullisempaa kuin uusien kuvausten järjestäminen.

Radiomainokset

Radiomainokset ovat loistava keino tukea niin yrityksesi toimintaa kuin yksittäistä tuotetta tai kampanjaa. Me paketoimme radiomainokset käsikirjoituksesta tuotantoon ja valmiiseen mainokseen. Radiomainos tavoittaa ja jättää muistijäljen.

Radiomainoksen loppuun erinomainen lisä on myös äänilogo. Äänilogon luominen tekee brändistäsi tunnistettavan. Valjasta yrityksesi ääni kuulumaan kaikkialla, missä asiakkaasikin liikkuvat – töissä, lomalla tai vaikka tien päällä.