TAPAHTUMASUUNNITTELU

Tapahtumasuunnittelu on laaja prosessi, joka on aikaa vievää ja ajoittain haastavaa. Tämän takia prosessi kannattaa antaa tapahtumasuunnitteluun erikoistuneelle ammattilaiselle.

Autamme sinua verkostoitumaan tapahtuman avulla uusien asiakkaiden kanssa, mutta myös ylläpitämään vanhoja asiakassuhteita. Suunnittelemme sinulle tapahtuman, joka elää pitkään.

TAPAHTUMAVIESTINTÄ

Viestinnän aloittaminen jo ennen tapahtumaa on hyvin tärkeää. Näin otat osallistujat haltuun jo etukäteen. Voit julkaista materiaalia ohjelmasta, herättää keskustelua sosiaalisen median kanavissa ja nostattaa yleisesti tunnelmaa tulevasta tapahtumasta.

Mobiililaitteet seuraavat tänä päivänä mukana kaikkialle. Näin ollen digitaalisuus ja sosiaalinen media tarjoavat sinulle loistavan mahdollisuuden saada tapahtumaan osallistuvien vieraidesi huomio, kerätä yhteystiedot ja tavoittaa heidät laajasti.

Viestintää tulee jatkaa ahkerasti myös tapahtuman aikana. Kannattaa myös muistaa ihmiset, jotka eivät päässeet osallistumaan, koska myös he ovat potentiaalisia asiakkaita.

JÄLKIMARKKINOINTI

On tärkeä muistaa, että tapahtuma ei lopu viimeiseen esiintyjään tai puheenvuoroon. Monesti jälkimarkkinointi jää helposti huomioimatta vaikka se on todella tärkeä seikka. Hyödyntämällä digiviestintää mahdollistat laajemman yleisön tavoittamisen, parannat kävijäkokemusta ja parhaassa tapauksessa saat tapahtuman kävijöistä mahdollisesti uusia asiakkaita.

PROMOOTIOT

Promootion tarkoituksena on myydä, esitellä ja tehdä tutuksi tuotteesi, eikä se ole sijainnista riippuvaista. Voit siis myydä siellä missä asiakkaat ovat. Promootion etu on myös siinä, että pääset näkemään millaiset ihmiset kiinnostuvat tuotteestasi, saat siis loistavan kuvan kohderyhmästäsi.

Takaisin edelliselle sivulle.