BANNERIMAINONTA

Bannerimainonta on digitaalista markkinointia ja tarkoittaa yleensä staattista kuvaa, tai animoitua kuvaa, joka näytetään jollain tunnetulla digimarkkinointialustalla tai verkkosivustolla.

Mainoksia voidaan myös kohdistaa kilpailijoidesi sivustoilla käyneille asiakkaille ja näin saadaan potentiaalisia asiakkaita seuraamaan heitä kiinnostavaa aihealuetta.

ANIMAATIOT

Animaatio voidaan toteuttaa täysin yhteneväksi yrityksen tai brändin muun visuaalisen ilmeen kanssa.

Juuri viestin kertominen selkeästi lyhyessä ajassa on animaation vahvuus. Animaatiossa voidaan jo kevyelläkin budjetilla havainnollistaa ja korostaa toivottuja asioita. Se on tehokas ja toimiva viestinnän muoto.

Animaatiovideon päivitettävyys, ja muunneltavuus alentavat videotuotannon kokonaiskustannusta merkittävästi. Jo kerran tehdyn animaation muokkaaminen on huomattavasti edullisempaa kuin uusien kuvausten järjestäminen.

POWERPOINT-ESITYKSET

Esitystä laadittaessa unohdamme usein, että pääasia ei suinkaan ole ne kalvot, vaan nimenomaan se esitys. Kalvojen ei myöskään ole tarkoitus olla esiintyjän muistiinpanot, joita hän lukee yleisölle – yleisö osaa lukea ihan itsekin! Esityksessä sinä ja puheesi ovat pääroolissa ja kalvot tukevat sanomaasi.

Ja jos haluat, että yleisölle jää esityksestäsi tiivistelmä, tee sellainen erikseen. Selkeytä siis sanomasi simppeliksi paketiksi ja kerro yleisölle haluamasi viesti. Paitsi visuaaliseen yhteneväisyyteen, kannattaa myös kuvamaailmaan panostaa, sillä ne kertovat ja herättävät tunteita. Hyvä kuva elävöittää, havainnollistaa, syventää ja selkeyttää.

JÄTTISCREENIT

Nykyään ulkomainonta käsittää myös isot digitaaliset ulkonäytöt, tienvarsiscreenit ja ylipäätään liikkuvan kuvan hyödyntämisen, kuten kevyiden animaatioiden hyödyntämisen mainosspotin katseenvangitsijana. Olemme jo vuosia tuottaneet asiakkaillemme näyttäviä screen-mainoksia mm. tienvarsien, urheilutapahtumien ja kauppakeskusten näytöille.

Takaisin edelliselle sivulle.