Caset

Innovatiivisia kansimateriaaleja veneisiin.

Smartdeck tarjoaa innovatiivisia ja laadukkaita kansimateriaaleja, joilla venevalmistajat voivat näyttävästi brändätä omat mallistonsa.

Suunnittelemamme rekisteröidyn tuotemerkin siivittämää raikasta ilmettä on ripeillä aikatauluilla jalostettu onnistuneesti mm. verkossa, printissä ja kansainvälisillä messuosastoilla.

BRAND YOUR BOAT!

Perisuomalainen rakkauden tunnustus.

Pääasiallisesti vientikauppaa Euroopaan harjoittava SaunaBoulevard halusi uudelle tuotemerkilleen visuaalisen ilmeen. SaunaBoulevard yhdistelee rohkeasti perinteistä suomalaista saunaa ja saunakulttuuria sekä tuo alalle uusia raikkaita tuulia.

Toteutimme I LOVE SAUNA -konseptiin paitsi helposti eri tuoteperheisiin skaalautuvan tuotemerkin, myös myyntiesitteet tuotekuvauksineen, sekä palettiin sopivat pakkaukset.

OP Koti – kiinteistönvälitystä ja isännöintiä.

OP Kodin palvelutarjontaan kuuluu vahvan ja osaavan välitystoiminnan lisäksi luonnollisesti rahoitus- ja vakuutuspalvelut. Ja jatkossa tuotamme asiakkaillemme myös kokonaisvaltaista ja laadukasta isännöintipalvelua.

Tälle paletille olemme rakentaneet yhdessä markkinointisuunnitelmaa ja -elementtejä niin printtiin, televisioon, kuin sosiaaliseen mediaankin. Katso tästä mainosvideo.

Osiensa summa. Ja vieläkin enemmän.

Porin Konekeskus Oy halusi uutta draivia yritysilmeeseensä.

Vauhdikkaan logon ja visuaalisen ilmeen suuntaviivoilla on päivitetty mm. ajokaluston teippauksia ja myymälän julkisivun yleisilmettä.

Myös uudet nettisivut noudattelevat samaa selkeää linjaa, jota askel kerrallaan viedään läpi koko yrityksen markkinointiviestinnän myös tulevaisuudessa. Katso lisää – porinkonekeskus.fi

Grilligurut – liekeissä koko kesän!

Satakunnan Osuuskaupan Grilliguru-kampanja oli näkyvästi esillä koko kesän toimialueen Prismoissa, S-marketeissa, Saleissa sekä Kodin Terrassa.

Suven mittaan myymälöiden tuotevalikoima kasvoi Grilliguru-tuoteperheellä. Kampanjaa tukemaan tehtiin lisäksi Satakunnan Osuuskaupan omien lihamestarien tähdittämänä somevideoita niin grillausvinkeistä, resepteistä kuin kalustostakin.

Onko ruoho naapurissa vihreämpää?

Pikama Oy on ympäri Suomea toimiva monialayritys, joka halusi lanseerata robottileikkurien huoltoon ja asennukseen painottuvan uuden palvelukonseptin.

Nimen, logon ja visuaalisen ilmeen lisäksi Robotalli saikin tuekseen paitsi aiheeseen sopivia sloganeita, myös lyhyitä sometarinoita, joissa robottileikkurit saavat itse kertoilla mm. kesätöistään ja talvilomastaan.

Lisää tehoja raskaan kaluston kauppaan.

OP-Truck Oy on raskaan kaluston myyntiin, vuokraukseen ja huoltoon keskittyvä yritys joka halusi päivittää koko yritysilmeensä ja luoda myös mobiiliin notkeasti taipuvan verkkosivuston myyntisivustoihin integroitavilla rajapinnoilla – op-truck.fi


Samalla kehiteltiin työkaluja mm. nykyaikaisen raskaan kaluston
vuokrauspalvelun markkinointiin. Tienvarsinäytöillä lanseeratulla Vuokrarekka.fi -markkinointisivustolle saatiin hyvä startti.

Satakunnan Messut – kauppaa ja kohtaamisia.

Satakunnan Messut järjestää vuosittain toimialueellaan 6-8 teemallista yleisö- ja asiantuntijatapahtumaa. Markkinointi on yksi onnistuneen tapahtuman avaintekijöistä ja vaatii pitkäjänteistä suunnittelua.

Kaikkiin messutapahtumiin teemme erikseen ilmeet ja kaikenmalliset materiaalit niin perinteisiin, kuin sähköisiin medioihin.

Tästä näet Erämessujen mainosvideon.

Kaiken maailman kotkotuksia.

Satamuna Oy on tehnyt Jabadabaduun kanssa yhteistyötä jo vuodesta 2005. Vuosien varrella olemmekin toteuttaneet hyvin tuloksin niin perinteistä mainontaa kuin sähköistä markkinointia eri kanavissa – printtiä, videoita, messuosastoja, somekilpailuita… Jo noin joka kymmenes Suomessa pakattu muna tuleekin nykyään Satamunalta.

Tällä kertaa  uusimme kaikkien tuoteperheiden pakkausten kuosit. Katso lisää – satamuna.fi